دنیای من

اولین هدیه خاله سحر

1390/2/11 19:13
نویسنده : خاله سحر
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی                            niniweblog.com

سلام عزیز دلم

این وبلاگ رو برای جمع آوری خاطرات تو درست کردم ،این اولین هدیه من به توست .

niniweblog.com

امیدوارم این روزهای انتظار مثل یه چشم به هم زدن به پایان برسه و فاطی جون و روزبه عزیز بتونن تو رو در آغوش بگیرن ، مطمئنا لحظه نابی است که قابل وصف نیست .

 

niniweblog.com

 

گلکم

ثانیه شماری میکنم تا دست های کوچولوی عزیز بهترین خواهرم و بهترین دوستم را در دست بگیرم .

عزیزم

این جور که معلومه تاریخ تولدت  با نی نی من تقریبا نزدیکه ،بیصبرانه منتظر هر دو تون هستم.

niniweblog.com

امیدوارم مامان فاطی خاطراتت رو واست ثبت کنه تا در آینده از خواندن اونا لذت ببری.

یه عالمه بوس برای تو.

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد